вторник, 16 апреля 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

 Модуль 3. Рефлексія  
На початку вивчення третього модуля з одним із учсників нашої групи я обговорила тему мого дослідження з , біології". Під час обміну думками, мені допомогли з'ясувати, яким питанням треба приділити більше уваги, попрацювати над проблемою проекту.

Також звернулася до Державного стандарту базової середньої освіти, щоб з'ясувати основні вимоги до мого навчального проекту, внесла необхідні записи до Плану вивчення теми. 
Цей модуль допоміг мені:
  • навчитися визначати навчальні цілі проекту, які базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування у учнів навичок мислення вищих рівнів, навичок 21 століття;
  • підібрати основні запитання, які спонукають учнів до дослідження та мислення -  ключове, тематичні, змістовні.
  • навчитися добирати дослідницькі завдання для учнів з теми дослідження

Комментариев нет:

Отправить комментарий