вторник, 23 апреля 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. А саме, я прийшла до висновку, що:
  • перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
  • вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
  • учні мають бути активним у власному навчанні;
  • учителі повинні диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст,  процес, результати, навчальне середовище;
  • учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
  • задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 
Працюючи над цим модулем я дізналася для себе багато нових фактів з психології та фізіології дитини, які стануть у нагоді у моїй педагогічній діяльності. У цьому модулі я створила шаблон що тижневих звітів, для учнів, який вони будуть використовувати для запису результатів роботи над проектом.

1 комментарий:

  1. Згодна з Вами,колего,що процес диференціювання має бути різноспрямованим, адже лише за такої умови можливо задовольнити навчальні потреби учнів

    ОтветитьУдалить